Wyprzedaż trwa!

Dixit 2: Przygody REBEL

Symbol: 3558380024750
Dostępność: Średnia dostępność
119.60
szt.
Zamówienie telefoniczne: 662893109 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • Kurier (Pobranie) 0
  • Odbiór osobisty 0
  • Kurier do 30kg/200cm 0
  • ORLEN Paczka 8.19
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier Pocztex do 20 kg 11.99
  • Kurier InPost do 30kg 13.9
  • Kurier Pocztex do 20kg 15.99
  • Kurier DHL do 30kg 16.9
  • Kurier InPost do 30kg 17.9
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
  • Kurier DPD do 30kg 20
  • Kurier DHL do 30kg 20.9
  • Kurier DPD do 30kg 20.9
  • Kurier do 30kg/200cm 24
  • Kurier 35
  • Kurier do 40kg 40
  • Kurier do 40kg 45
  • Kurier paleta do 300kg 150
  • Kurier paleta do 300kg 160
  • Kurier paleta do 600kg 300
Więcej o produkcie
Waga
0.15 kg
Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyssey. Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clment Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Każda ilustracja to klucz otwierający drzwi do krainy wyobraźni. Gra zawiera 84 pięknie ilustrowane karty. Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne. Liczba graczy: 3 - 6 osób. Wiek: od 8 lat. Czas gry: ok. 30 minut.
Waga: ok. 1.00 kg. Zawartość pudełka: 84 nowe karty.
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

przerwa techniczna