Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Wyprzedaż trwa!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
MASTERKIDZ Wczesna Nauka Programowania Gra Logiczna Znajdź Droga do Sera!
Symbol:
MK14214
Dostępność:
Mało
12
szt.
195.13
Zamówienie telefoniczne: 662893109 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu:
24 godziny
Cena przesyłki:
0
- Kurier (Pobranie) 0
- Odbiór osobisty 0
- Kurier do 30kg/200cm 0
- ORLEN Paczka 8.19
- Paczkomaty InPost 9.99
- Kurier Pocztex do 20 kg 11.99
- Kurier InPost do 30kg 13.9
- Kurier Pocztex do 20kg 15.99
- Kurier DHL do 30kg 16.9
- Kurier InPost do 30kg 17.9
- Poczta Polska (Pobranie) 20
- Kurier DPD do 30kg 20
- Kurier DHL do 30kg 20.9
- Kurier DPD do 30kg 20.9
- Kurier do 30kg/200cm 24
- Kurier 35
- Kurier do 40kg 40
- Kurier do 40kg 45
- Kurier paleta do 300kg 150
- Kurier paleta do 300kg 160
- Kurier paleta do 600kg 300
Więcej o produkcie
Waga
0.9 kg
Kod kreskowy:
EAN:
6955920014214
Gra "Znajdź drogę do sera" została zaprojektowana, by być pierwszą grą wprowadzającą dziecko w świat programowania. Poprzez zabawę pozwala rozwinąć zdolności przydatne do późniejszej nauki kodowania: logiczne myślenie, rozwiązywanie problemów oraz rozumienie ciągu przyczynowo-skutkowego. Rozgrywka polega na doprowadzeniu instrukcjami myszki do sera omijając kotka i przeszkody. Dodatkowo gra poprawia sprawność małych rączek oraz doskonali koordynacje wzrokowo-ruchową. Pierwsze kroki z programowaniem nie muszą być trudne, mogą być łatwiejsze, gdy postawione są odpowiednio wcześnie. Znajomość z językiem instrukcji programistycznych pozwoli na zdobycie dodatkowej przewagi przy dalszej nauce kodowania.
Charakterystyka:
- - wprowadza w świat programowania
- - dorosły układa przeszkody - zadaniem dziecka jest doprowadzić myszkę do sera - omijając przeszkody, przechodząc pod mostami
- - ważne - droga myszki nie może się przecinać, a na danym polu może stanąć tylko raz
- - poprzez zabawę pozwala na rozwinięcie podstawowych zdolności przydatnych do późniejszej nauki kodowania
- - dziecko poprzez zabawęćwiczy logiczne myślenie i chętnie koncentruje się na grze
- - wykorzystanie instrukcji kierunków przygotowuje dziecko do dalszej nauki programowania
Zabawka rozwija:
- - myślenie logiczne
- - koncentrację
- - rozumienie ciągu przyczynowo-skutkowego
- - motorykę
- - koordynację wzrokowo-ruchową
- - uczy kierunków
- - daje podstawy do dalszej nauki programowania
Materiał:
Drewno
płeć:
chłopiec/dziewczynka
Wiek:
od 3 lat
Wymiary produktu:
28 x 28 x 3,5 (cm)
Produkt wprowadzony do obrotu na terenie UE przed 13.12.2024:
Tak
-
Polecamy
-
Produkty podobne