Wyprzedaż trwa!

Neuroshima Hex 3.0 PORTAL

Symbol: 5902560380682
Dostępność: Średnia dostępność
164.04
szt.
Zamówienie telefoniczne: 662893109 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • Kurier (Pobranie) 0
  • Odbiór osobisty 0
  • Kurier do 30kg/200cm 0
  • ORLEN Paczka 8.19
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier Pocztex do 20 kg 11.99
  • Kurier InPost do 30kg 13.9
  • Kurier Pocztex do 20kg 15.99
  • Kurier DHL do 30kg 16.9
  • Kurier InPost do 30kg 17.9
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
  • Kurier DPD do 30kg 20
  • Kurier DHL do 30kg 20.9
  • Kurier DPD do 30kg 20.9
  • Kurier do 30kg/200cm 24
  • Kurier 35
  • Kurier do 40kg 40
  • Kurier do 40kg 45
  • Kurier paleta do 300kg 150
  • Kurier paleta do 300kg 160
  • Kurier paleta do 600kg 300
Więcej o produkcie
Waga
0.15 kg

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna autorstwa Michała Oracza rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Gra dla 2 4 osób w wieku 13+ od Portal Games.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. ,,Sieciarz" może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne ,,Bitwa", które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.


Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

przerwa techniczna