Sabotażysta REBEL
- Kurier (Pobranie) 0
- Odbiór osobisty 0
- Kurier do 30kg/200cm 0
- ORLEN Paczka 8.19
- Paczkomaty InPost 9.99
- Kurier Pocztex do 20 kg 11.99
- Kurier InPost do 30kg 13.9
- Kurier Pocztex do 20kg 15.99
- Kurier DHL do 30kg 16.9
- Kurier InPost do 30kg 17.9
- Poczta Polska (Pobranie) 20
- Kurier DPD do 30kg 20
- Kurier DHL do 30kg 20.9
- Kurier DPD do 30kg 20.9
- Kurier do 30kg/200cm 24
- Kurier 35
- Kurier do 40kg 40
- Kurier do 40kg 45
- Kurier paleta do 300kg 150
- Kurier paleta do 300kg 160
- Kurier paleta do 600kg 300
Buduj korytarze, sabotuj przeciwników i zbieraj bryłki złota!
Nic tak nie cieszy krasnoludzkiego serca jak ładna, lśniąca bryłka złota. Jako członek tej nieustraszonej braci naturalnie chcesz wydobyć jak najwięcej cennych skarbów. Jednak w kopalni są nie tylko poszukiwacze, ale też knujący w ciemnych tunelach sabotażyści. Komu uda się zgromadzić największe bogactwo?
Sabotażysta to prosta i angażująca karciana gra blefu, w której wcielamy się w górników poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach albo w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają im pracę. Członkowie obu grup powinni się wspierać, ale nigdy nie mogą być pewni, kto jest po ich stronie - tożsamość każdego z krasnoludów zostaje ujawniona dopiero po rozdzieleniu złota. Zwycięży gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy będzie miał najwięcej bryłek cennego kruszcu.
Na czym to polega?
W swojej turze musisz użyć 1 karty. Oznacza to:
- Dodanie karty do labiryntu korytarzy tak, by pasowała do poprzednich i kontynuowała drogę.
- Położenie przed sobą lub innym graczem karty akcji, która będzie pomocna lub wręcz przeciwnie utrudni mu grę. Znajdziesz wśród nich naprawy i niszczenie narzędzi, wywoływanie osuwisk czy praktyczną mapę.
- Spasowanie poprzez odrzucenie 1 zakrytej karty na stos kart odrzuconych.
Następnie musisz dobrać wierzchnią kartę z talii na rękę. Twoja tura kończy się i rozpoczyna się tura następnego gracza.
Proste? No pewnie! W ten sposób gramy do momentu, gdy talia się wyczerpie, a żadnemu z Was nie pozostały na ręce karty, które może zagrać. Górnicy zwyciężają rundę, jeśli udało im się stworzyć nieprzerwany korytarz prowadzący od karty startu do karty celu, na której jest przedstawiony skarb. W przeciwnym razie zwyciężają sabotażyści!
Zawartość:
- 44 karty korytarzy,
- 28 kart bryłek złota,
- 27 kart akcji,
- 11 kart krasnoludów,
- instrukcja.
-
Polecamy
-
Produkty podobne