- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
![Skok po marchewkę Skok po marchewkę](/images/sp417/463000-464000/Skok-po-marchewke_%5B463870%5D_480.jpg)
![Skok po marchewkę Skok po marchewkę](/images/sp417/463000-464000/Skok-po-marchewke_%5B463870%5D_480.jpg)
![Skok po marchewkę Skok po marchewkę](/images/sp417/463000-464000/Skok-po-marchewke_%5B463870%5D_480.jpg)
Skok po marchewkę
- Kurier (Pobranie) 0
- Odbiór osobisty 0
- Kurier do 30kg/200cm 0
- ORLEN Paczka 8.19
- Paczkomaty InPost 9.99
- Kurier Pocztex do 20 kg 11.99
- Kurier InPost do 30kg 13.9
- Kurier Pocztex do 20kg 15.99
- Kurier DHL do 30kg 16.9
- Kurier InPost do 30kg 17.9
- Poczta Polska (Pobranie) 20
- Kurier DPD do 30kg 20
- Kurier DHL do 30kg 20.9
- Kurier DPD do 30kg 20.9
- Kurier do 30kg/200cm 24
- Kurier 35
- Kurier do 40kg 40
- Kurier do 40kg 45
- Kurier paleta do 300kg 150
- Kurier paleta do 300kg 160
- Kurier paleta do 600kg 300
Hop czy stop?
Ty i Twoi króliczy przyjaciele urządzacie wielką ucztę dla wszystkich leśnych stworzeń, ale wciąż potrzebujecie kilku niezbędnych składników, by przyrządzić uroczystą potrawkę. Na szczęście nieopodal znajduje się rozległy ogród pełen soczystych warzyw. Gdyby tylko płot nie był taki wysoki
Skok po marchewkę to prosta i przyjemna gra karciana, w której staramy się schrupać jak najwięcej warzyw danego typu. Czy odważysz się przeskoczyć przez płot, żeby zdobyć przekąskę, a może wolisz poczekać na wsparcie? Nie zwlekaj zbyt długo, bo inne króliki też szukają smakołyków, a rolnik zaraz wróci do domu!
Na czym to polega?
W swojej turze gracz wykonuje kolejno dwie czynności:
- Odsłania wierzchnią kartę ze stosu dobierania i umieszcza ją pod pasującym płotem.
- Rzuca kośćmi i próbuje wykonać skok albo dobiera dodatkową kość.
Jeśli zdecydujemy się wykonać skok, musimy wskazać płot, który próbujemy przeskoczyć. Następnie rzucamy posiadanymi kośćmi królików jeśli wynik przynajmniej na jednej z nich jest wyższy bądź równy wartości wybranego płotu, nasz skok kończy się sukcesem i zdobywamy wszystkie znajdujące się pod płotem karty.
Na samym początku gry każdy z uczestników dysponuje jedną kością królika w swoim kolorze. Rezygnując ze skoku w danej turze możemy zdobyć dodatkowe, neutralne kości, które oddamy do wspólnej puli po najbliższym udanym skoku.
Koniec gry aktywuje się w momencie, gdy ktoś odkryje ze stosu kartę rolnika Zielińskiego. Kolejne karty nie pojawiają się, natomiast uczestnicy przeprowadzają skoki tak długo, aż wszystkie warzywa znajdujące się pod płotami zostaną zebrane.
Zawartość:
- 64 karty
- 12 kości
- 5 płotów
- instrukcja
-
Polecamy
-
Produkty podobne