Wyprzedaż trwa!

Tester uszczelki pod głowicą 10 ml amio-02779

Symbol: AMI-02779
Dostępność: Duża dostępność
46.50
szt.
Zamówienie telefoniczne: 662893109 Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
  • Kurier (Pobranie) 0
  • Odbiór osobisty 0
  • Kurier do 30kg/200cm 0
  • ORLEN Paczka 8.19
  • Paczkomaty InPost 9.99
  • Kurier Pocztex do 20 kg 11.99
  • Kurier InPost do 30kg 13.9
  • Kurier Pocztex do 20kg 15.99
  • Kurier DHL do 30kg 16.9
  • Kurier InPost do 30kg 17.9
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
  • Kurier DPD do 30kg 20
  • Kurier DHL do 30kg 20.9
  • Kurier DPD do 30kg 20.9
  • Kurier do 30kg/200cm 24
  • Kurier 35
  • Kurier do 40kg 40
  • Kurier do 40kg 45
  • Kurier paleta do 300kg 150
  • Kurier paleta do 300kg 160
  • Kurier paleta do 600kg 300
Więcej o produkcie
Waga
0.15 kg
Tester Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2 w Układzie Chłodzenia Tester został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG chłodzonych cieczą. W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2 przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor żółty lub zielony. Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę. Zestaw zawiera : Płyn reakcyjny CO2 10ml (wystarcza na 5 testów) Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm Rurka pomiarowa Czarny adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe. Adapter wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu. Instrukcja wykonania testu: Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml). Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy. Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd. Wyniki testu: Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy. Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy. Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie. Informacje dotyczące bezpieczeństwa: W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia! Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - Test może być niepoprawny! Chronić przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
Parametry:
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

przerwa techniczna